מוצר שגוי או חסר באתר דיל אקסטרים

ביצעתי כבר הרבה הזמנות דרך אתר דיל אקסטרים dealextreme. המחירים מאוד מאוד זולים, אך מנסיוני ונסיון חבריי, חלק לא קטן מההזמנות מגיעות כאשר המוצר פגום, לא מתאים להזמנה או שמשהו חסר במעטפה.
לפני כחודשיים הזמנתי חליפת רכיבה ארוכה, לרוכבי אופניים ופריט נוסף. לאחר כחודש, הגיעה חליפת רכיבה על אופניים, אבל קצרה ולא ארוכה. הפריט הנוסף כלל לא הגיע.

שירות הלקוחות של דיל אקסטרים

האפשרות הריאלית היחידה לתקשר עם אתר דיל אקסטרים, היא באמצעות לשונית שירות הלקוחות באתר. אין כתובת מייל כללית או של שירות הלקוחות והכל דרך האתר. דבר המאפיין אגב גם גופים גדולים נוספים, כמו יאהו, או גוגל.

גם נסיון לשוחח טלפונית עם נציגי שירות הלקוחות, התברר כלא ריאלי, קשה מאוד להבין את האנגלית, איכות הקו מאוד נמוכה ובכל מקרה הפנו אותי לפניה דרך שירות הלקוחות באתר עצמו.

פניה דרך שירות הלקוחות מצריכה צילום של המוצר שהגיע, צילום של המעטפה משני צדדיה וצילום של קוד המוצר על הפריט. כל תמונה חייבת להיות בגודל שלא עולה על 2 מגה בייט, אחרת שליחת התלונה בלתי אפשרית.

מסע היסורים מול דיל אקסטרים

אחרי ששלחתי את הפניה, ביקשו צילומים ברורים יותר. לאחר מכן ביקשו שאסביר במילים מה הבעיה…אחרי זה ביקשו שבוע לברר עם הספק. במהלך השבוע דבר לא קרה, ולא חזרו אלי עם תשובות.

כשהתחלתי לכעוס ולדרוש שיחזירו לי את הכסף, דרשו שאחזיר בדואר את המוצר שהתקבל, אך לפני זה, שאדווח להם מה עלות המשלוח כדי שהם יאשרו אותה ויחזירו גם את עלות המשלוח….לחלופין, הציעו לי זיכוי של 5 דולר לרכישות אחרות באתר, כדי שאשאיר את החליפה הקצרה אצלי…

אמנם אני עקשן, אך נראה כי עקשנות עם הסינים לא בהכרח עוזרת. לא הסכמתי להצעתם ואני ממתין להמשך התיחסותם האיטית והמתישה.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *