שינוי תוכניות באורנג'

אנחנו מנויים בחברת אורנג' ולפני כשנה הצטרפנו לתוכנית שבזמנו נראתה אטרקטיבית מבחינת המחיר והתמורה למחיר. היום החלטתי להתקשר לשירות הלקוחות של אורנג' ולברר האם יש תוכניות עדיפות לצרכים שלנו.

לאחר שיחה קצרה מול נציגת שירות הלקוחות של אורנג', הוצעו לי תוכניות שכללו לא פחות מהכפלת דקות השיחה של החבילה הסלולרית הנוכחית שלי (600 במקום 300 דקות לחודש), פי שלושה sms בחודש  (600 אסאמאסים במקום 200)וגם שדרוג חבילת גלישה להיקף של 2.5 ג'יגה בחודש, במקום 2 ג'יגה שמאפשרת החבילה הסלולרית הנוכחית שלי.

הזמן לשדרג חבילות סלולריות

למרות כל השיפורים שהוצעו לי, החבילה החדשה והמעודכנת היא במחיר הנמוך ב- 10 ש"ח ממחיר התוכנית הנוכחית! מעבר לכך, אפילו קיבלתי 5% הנחה על מחירי התוכניות, מבלי להתעקש יותר מדי…

מסקנה – צריך לעקוב ולנסות לשפר עמדות כל הזמן. ועל הדרך, אולי להכנס גם לסניף של רמי לוי ולהודות לחברים שם על שהצליחו לערער את הבטחון העצמי המופרז של החברות הסלולריות הותיקות..

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *