תקלות חוזרות במכשיר HTC של סלקום

ברשותי מכשיר HTC LEGEND שנרכש מחברת סלקום לפני פחות משנה. במהלך תקופה זו המכשיר נמסר לתיקון במעבדה של סלקום 6 פעמים עקב אותה בעיה חוזרת של אי טעינת סוללה. הסוללה מתרוקנת במהירות אחרי זמן שימוש מאוד קצר. גם ברגעים אלה המכשיר נמצא במעבדה של סלקום. האבסורד הוא שטכנאי של סלקום התקשר אלי היום כדי לשאול אותי איך בודקים אם הסוללה טעונה במלואה…הוא עצמו כנראה לא יודע איך מטפלים במכשיר זה.

סלקום טוענים של מחויבים להחליף

כשפניתי מספר פעמים לסלקום בדרישה להחליף את המכשיר למכשיר אחר עקב ריבוי התקלות, השיבו לי כי הם מחוייבים לתקן אותו ולא להחליף אותו.המכשיר עדיין תחת אחריות יצרן!

ריבוי התקלות הוא בלתי סביר מבחינתי ואני מבזבזת המון זמן על נסיעות הלוך חזור למרכזי השירות של סלקום, על המתנה בתורים, על טלפונים עם מוקדי השירות וחלק מהזמן אני עושה שימוש בטלפונים חלופיים שאינם כוללים את כל הפונקציות בטלפון החכם שעליו שילמתי במיטב כספי!

יוצא שאני משרתת את הטלפון יותר ממה שהוא משרת אותי, וזאת כשאני משלמת תשלום מלא לחברת סלקום.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *