שירות לקוחות מביך ומזיק של בנק לאומי

לשולחננו התגלגל הסיפור הבא: לקוח של בנק לאומי הגיע אל מסגרת האשראי של כרטיס האשראי של לאומי מקס – כיום, כרטיס חוץ בנקאי. הוברר לו בחברת האשראי שאת המסגרת לכרטיס יכול להגדיל רק הבנק – כאמור בנק לאומי.

הלקוח פנה אל בנק לאומי מיד עם קבלת ההודעה מחברת ויזה ושוחח עם בנקאי – כל השיחות והתכתובות מתועדות ונשלחו אלינו. הבנקאי לאחר מספר שאלות, מסר כי הנושא מועבר לפקיד האחראי על נושא הגדלת האשראי.

כעבור שבוע, כאשר לא התקבלה כל תשובה, פנה הלקוח שוב לבנק וקבל מדוע אינו זוכה להתייחסות. נמסר לו בהודעת טקסט כי הנושא מטופל וכי כתבו הערה שהנושא דחוף.

יש לציין כי הלקוח נמצא ביתרת זכות גדולה בחשבונות העו"ש שלו וכל רצונו היה הגדלת מסגרת חד פעמית, שלא היתה בכל מקרה מעבירה את החשבון למינוס.

חלפו עוד מספר ימים, הגיע ערב יום כיפור והלקוח כבר הגיע לתקרת האשראי – כך שהחלו לחזור עסקות שביקש לבצע, כולל תשלום על מלון בחו"ל, מה שהעמיד בספק את החופשה.

בצר לו פנה הלקוח בפעם השלישית אל הבנק, ושם שוב, נמסר לו כי הנושא מטופל.

בדיקה שנעשתה היום – כמעט 3 שבועות מרגע הגשת הבקשה – מגלה שעדיין לא התקבלה כל התייחסות של הבנק. הנושא נפתר על ידי הלקוח – על ידי הקדמת תשלומים בכרטיס, מה שהיה כרוך בתשלום עמלה.

הלקוח מסר כי הוא נחוש בדעתו לעזוב את בנק לאומי, בעקבות ההתנהלות המבישה לדבריו – לנוכח הדברים, אנחנו מסכימים. אין הצדקה להתעלמות כזו שגובלת בזלזול וברשלנות של בנק לאומי.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *