אתר last price – לוקחים אחריות על תקלות במשלוח

הזמנתי מוצר באתר last price, ומאחר ויומיים לאחר מכן נסעתי לחו"ל, ביקשתי לקבלו רק שבוע לאחר מכן, כדי להמנע ממצב בו הוא ישלח לנקודת איסוף, ולא אוכל לאוספו, ואז הוא יחזור לספק.
וידאתי כי רשמו את בקשתי. לאחר שובי, חיכיתי כמה ימים, והמוצר לא הגיע. שלחתי פניה לשירות הלקוחות דרך האתר, ומיד ענו לי כי היום המוצר יצא למשלוח. בפועל, היה עיכוב של כמה ימים באספקת המוצר.
התקשרתי לשירות הלקוחות, ושם הודו כי אכן היתה תקלה שנבעה מזה שהמוצר היה רשום לאספקה מאוחרת, ולא הכחישו גם שאם לא הייתי יוצר קשר, אז יתכן והאספקה היתה מתעכבת עוד יותר.
ביקשתי פיצוי, ולאחר שהנציג בדק עם המנהל, אושר לי זיכוי כספי לשימוש בקניה הבאה של 40 ש"ח. מאחר והמוצר המקורי עלה כ- 350 ש"ח, מדובר בזיכוי בהחלט משמעותי, וזה מראה על מדיניות של לקיחת אחריות ושמירה על אמינות. בהחלט ראוי לציון.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *