פלאפון לא עומדת מאחורי הצעות של נציגיה

בעקבות בירורים שערכתי עם פלאפון לגבי שדרוג קו סלולר קיים  כמו גם העברת קו נוסף מחברת אורנג, הובטחו לי במסגרת תוכנית שימור לקוחות תמורת תשלום חודשי בגובה 179 ש"ח, מכשיר IPHONE4 עם קצובה חודשית של 400 דקות שיחה ו- 400 SMS חודשיים כמו גם גלישה בלתי מוגבלת.

פלאפון שלחה הסכם שונה

< dir="rtl"> את המכשיר קיבלתי בערב החג (19/10/2011) כאשר אליו צורף הסכם לחתימה. התברר שלא היה כל דמיון בין ההסכם הכתוב לזה שהוסכם עליו בשיחות החוזרות ונשנות עם המוקדנית (יערית עמרם) ועל כן לא חתמתי עליו. התבקשתי לקבל את המכשיר ללא חתימה כך שהעניין יוסדר לאחר החג. משחלף החג, הגעתי ביום שישי (21/10/2011) למרכז המכירות במגדל קונקורד על מנת לברר פרטים אלה (וכן על מנת לקבל כרטיס SIM נוסף לרכב, שהתברר שאינו פועל ברכבי למרות ההבטחות שניתנו לי …) והתברר לי שהפער עומד בעינו כ- 260 ש"ח לעומת מה שהובטח לי כ- 180 ש"ח. לאחר בירור נוסף הופחת הסכום לכ- 240 ש"ח – כ- 33% גבוה יותר מזו שהוסכם בשיחות עם המוקדנית.

 פער זה הוא בלתי סביר בעליל – אין כאן כל מקום לאי הבנה, בכל שיחותי עם המוקדנית, חזרתי והדגשתי כי אני רוצה להיות בטוח שסכום התשלום החודשי שחי הוא אכן 179 ש"ח עבור מכשיר זה – בכל המקרים האלה אשרה לי יערית נקודה זו ואף הוסיפה שכל השיחות מוקלטות.

פלאפון הציעה פיצוי לא מספק

 אחרי פניה נוספת שלי לפאלפון, הסכימו להפחית את התשלום ל- 210 ש"ח לחודש ולהגדיל ל- 550 את ההקצב לדקות ול- SMS. בנוסף הובטח לי פיצוי של 40 ש"ח לחודש לשנה. ההצעה לא היתה מקובלת עלי והיא ודאי לא מפצה אותי על בזבוז הזמן שלי בהתרוצצות בין מרכזי המכירות, החזר עלות SIM  שרכשתי והחזר התחייבות לאורנג'.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *