אל תצפו לשירות מאתר expedia

ביצעתי הזמנה של 4 לילות בבית מלון דרך אתר expedia הבינלאומי, וזאת בקטגורית מחיר ללא אפשרות ביטול והחזר כספי. נאלצתי לבטל לילה אחד ויצרתי קשר ישירות עם המלון, לבחון אפשרות של זיכוי כלשהו אם אבטל לילה אחד. המלון הפנה אותי לexpedia, דרכו נעשתה ההזמנה. זאת בעיקר נוכח העובדה שנותר די זמן עד לנסיעה ומאוד סביר שהמלון יוכל למכור את החדר, אולי אפילו במחיר גבוה יותר ממה שאני שילמתי.

נכנסתי שוב לאתר expedia וחיפשתי דרך לתקשר עם שירות הלקוחות. הדרך היחידה לתקשר בצורה כתובה היא באמצעות "עץ" פניות, בו אתה אמור לבחור בדיוק את הנושא של הפניה. מאחר ולא מצאתי בדיוק נושא המתאים לפנייתי, ולא היתה כל דרך לשלוח מייל רגיל או פניה כללית, יצרתי קשר טלפוני לשירות הלקוחות בחו"ל. אחרי 15 דקות של תקשורת מתסכלת, בה הנציג ניסה לאתר את ההזמנה (אף שמסרתי את מספר ההזמנה, את שמי ואת המייל המחובר להזמנה), וזא המערכת של השירות לא עלתה, וביקשו ממני להתאזר בסבלנות כדי שהתמיכה הטכנית תעזור וכו'. ביקשתי שלא יחזיקו אותי על הקו בשיחה בינלאומית יקרה, יבררו האם ניתן להעתר לבקשה שלי, וישלחו לי מייל עם התשובה. נאמר לי שזה לא אפשרי ואולי אתקשר שוב עוד כמה ימים וינסו לעזור לי. כשהתעקשתי, הסכימו לשלוח לי מייל, אך אמרו שיתכן ובמייל אתבקש ליצור קשר טלפוני עם שירות הלקוחות…אחרי יום קיבלתי מייל שהבקשה שלי בבדיקה ותוך 24 שעות ישלחו לי עדכון. חלפו 5 ימים ולא קיבלתי כל עדכון, ושוב יצרתי קשר עם מוקד שירות הלקוחות, ששוב היה מייגע ובלתי יעיל, ההזמנה לא נמצאה, אחר כך נמצאה, הבקשה שלי לא נמצאה, המייל ששלחו לי לא נמצא, ונתקלתי בחוסר מקצועיות מוחלט, כשבשלב מסויים שאל אותי הנציג אם אני רוצה בעצם לבטל את כל ההזמנה, והבנתי שלא רק שלא יעזרו לי, אלא עלולים לגרום לי נזק קשה אם יבטלו את כל ההזמנה. לכן ביקשתי מהנציג שלא יעשה דבר, ישאיר את הדברים כפי שהם, וביקשתי שיאשר לי מה פרטי ההזמנה שמעודכנת אצלו, כדי לוודא שלא ביטל דבר.

בקיצור – שירות לקוחות רע, זו לא המצאה ישראלית.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *