הרץ – אין עם מי לדבר

אחד הדברים שגורמים לנו להעדיף לקנות מוצרים או שירותים מחברות בינלאומיות גדולות וותיקות, הוא האמינות וההנחה שיש "אבא" או "גב" מאחורי הגוף לו שילמנו, ובמקרה של בעיה לא נצטרך לרדוף אחרי חברה קיקיונית שאולי לא תהיה קיימת יותר.

זה לא תמיד כך. שכרתי רכב שסופק ע"י הרץ באיטליה. הנציג הסביר מספר דברים בדלפק השירות, ועל בסיס ההסבר שלו שכרתי את הרכב. הכל היה מצויין עד שקיבלתי את החשבון ואז גיליתי רכיבים שלא נאמר לי שיש לשלם עליהם והוצג לי מצג מטעה, שבדיעבד הבנתי כי סתם הסכמתי לשלם על רכיב שכבר היה כלול בשובר ההשכרה.

חיפשתי פרטי התקשרות לחברת הר, אך באתר לא מופיע טלפון תקין יו ניתן להתקשר והמספר שמופיע פשוט לא מחובר. כתבתי מייל שלא נענה. קיבלתי מהנציגות של הרץ בארץ כתובת מייל נוספת לשירות הלקוחות של הסניף האיטלקי, וגם פניה אליהם נותרה ללא כל מענה. אנשי הסניף הישראלי ניסו "לתווך" ולהפנות את הפניה שלי שלא נענתה לסניף האיטלקי (מאחר ולא הזמנתי את הרכב דרך הסניף בישראל), אך גם אז לא ממש קיבלתי תשובה, אלא הפנו אותי לחוזה ההשכרה שכלל אינספור נתונים בלתי ברורים, ולא התיחסו לטענות הממוקדות שלי. בקיצור, בהרץ – אין עם מי לדבר. אני לא אשכור יותר מהרץ. אני מוכרח לציין שאת מרבית ההשכרות בחו"ל אני מבצע דרך SIXT ומעולם לא נתקלתי בבעיה, וכשהיתה תקלה, הם הזדרזו לעשות הכל כדי לפתור אותה לשביעות רצוני.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *