ויזה לאומי קארד – דורשים התעקשות רבה

יש ברשותי כרטיס אשראי ויזה לאומ יקארד ובו הוראת קבע לחברת בזק. לפני מספר חודשים, פנו אלי מבזק, וטענו כי חשבונית מסויימת לא שולמה וכי הוראת הקבע שלי בוטלה. מאחר ואני לא ביטלתי את הוראת הקבע, פניתי לשירות הלקוחות של ויזה לאומי קארד, הסברתי את המקרה, וביקשתי לדעת ראשית האם בוטלה לי הוראת הקבע לבזק.

הנציגה המבולבלת מסרה תשובות מגומגמות, אך לאחר מספר בירורים, אמרה לי כי לא בוטלה הוראת הקבע. כדי למנוע מצב בו אחוייב בריבית או קנסות על אי תשלום במועד, ביקשתי מהנציגה לקבל אישור בכתב כי לא בוטלה הוראת הקבע. אחרי עוד שיחה היא הבטיחה לשלוח לי, אך כל שקיבלתי היה תדפיס של כמה חיובים מהעבר של אותה הוראת קבע.

ויזה לאומי קארד - אתר החברה

צילום מאתר לאומי קארד

התקשרתי שוב וביקשתי לדבר עם מנהל. הבטיחו לחזור אלי. כך עוד פעמיים, וגם לאחר מכתב לא חזרו אלי. רק אחרי עוד פניה הואילה לחזור אלי נציגה בכירה יותר, שהתנצלה, הבטיחה כי תסיים את הטיפול לשביעות רצוני, ושלחה לי את המכתב שביקשתי. היא הציעה לי פיצוי בדמות שובר לקפה ומאפה, וכאשר אמרתי שאינני מעונין בפיצוי זה, היא אמרה בגסות שזה לא נתון לויכוח.

פניתי לאגף פניות הציבור של המפקח על הבנקים, ולאחר זמן מסויים, קיבלתי מכתב מסודר מחברת לאומי קארד שבו התנצלות רפה, והזמינו אותי לפנות שוב בנושא הפיצוי על כל הזמן שבוזבז. הפעם הקשיבו למה שביקשתי ותוך מספר ימים הענין הוסדר. המסקנה, כמו מן הסתם במקרים של חברות אחרות, צריך להשקיע הרבה אנרגיה ופשוט להתעקש ולא לוותר.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *