התקלה המוזרה של הוט vod והטיפול הבעייתי

יום ו, ראש השנה, מבקשים לצפות בעונה חדשה באמצעות שירות הוט vod – שירות שעלותו כזכור כ-35 שקלים לחודש. מתברר שהפרק עולה – אבל ללא ווליום, כלומר, ניתן לצפות בו רק במיוט. עוברים לפרק הבא – ויש קול, כלומר, התקלה היא רק בפרק הראשון.

שיחה למוקד הוט ובדיקה קלה – הנציג האדיב מאשר – אכן תקלה, אצלנו ולא אצלכם, היא תתוקן בתוך יום עסקים אחד. כלומר – היום יום ו', היא תתוקן ביום א'.

נו מילא, נצפה בסדרה אחרת. נכנסים וגם שם – אין ווליום בפרק הראשון, יש בפרקים הבאים. בודקים בעוד ועוד סדרות – ומתגלית תקלה משעשעת משהו – כל הפרקים הראשונים של כל העונות שנבדקו, בכל הסדרות שנדגמו, הן ללא קול.

שוב טלפון למוקד שמסכים שהתקלה אכן משעשעת, אבל עדיין – התיקון על ידי הצוות ההנדסי יבוצע רק ביום א'.

הבעת חוסר שביעות הרצון – הביאה גם פיצוי מסוים לעוגמת הנפש – אפשרות להזמנה בשווי של עד 25 שקלים לחודש, למשך 3 חודשים.

הסאגה בבית נמשכה, כאשר גילינו שהתקלה – של ההשתקה, קיימת גם בשירות של סטארט אובר..כלומר – לא ניתן גם לשמוע פרקים או סרטים שניסינו להתחיל מחדש.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *