שחר נזקי צנרת – שירות אטי ומרגיז

כל לקוח של קבוצת שחר נזקי צנרת מכיר את הסלוגן – קבוצת שחר אתם בידיים בטובות. הסיבה לכך פשוטה, לרוב, תוחזקו דקות ארוכות על הקו, כשהמנטרה של החברה לא מודעת לאירוניה העצמית, מתנגנת ברקע. בנוסף, כמעט כל לקוח יספר לכם שיש צורך בהרבה יותר משיחת טלפון אחת.

המקרה הפרטי שהגיע לידינו עוסק בקריאה מאמצע נובמבר 2016. נכון ל-20 ביוני, הקריאה עדיין לא הסתיימה, כלומר – למעלה מ-7 חודשים חודשי טיפול בנזילה פשוטה.

תיאור המקרה: נזילה באמבטיה. שיחה לשחר נזקי צנרת – נותן השירות לפי כתב פוליסת הביטוח. החברה דוקא שלחה נציג במהירות, באותו היום, שפתר את הנזילה.

אבל, למרות העלות המפורטת בפוליסה – הלקוח חויב בתשלום כפול. מדוע? מכיוון שכתב הפוליסה מאפשר לפצל את התיקון. תיקון של צינור זו פעולה אחת, החלפת מחבר בין צינורות, זה כבר תיקון שני, למרות שמדובר באותו הצינור בדיוק. זו השיטה, קיבלנו עשרות סיפורים מרגיזים דומים.

לאחר כחודש, כדי לאפשר ייבוש של החול, בוצע ריצוף החור באמבטיה. נציג שחר הביא ריצוף שכלל אינו קרוב או דומה לריצוף המקורי, למרות שהוא מחויב לכך. כנראה שהוא נתקע עם מלאי של מרצפות ורודות וחשב שהן ישתלבו היטב ברצפה כחולה. למרות זאת, הלקוח החליט להבליג וביקש להשלים את התיקון כמתחייב – תיקון וצביעת הקיר והתקרה שניזוקו אצל השכן בקומה שמתחת.

משחר נזקי צנרת מסרו שיש להמתין לייבוש התקרה והם ייצרו קשר בהמשך. לאחר שלא נוצר קשר, נעשו מספר פניות ונכון להיום – כמעט חצי שנה אחרי, התיקון עדיין לא נעשה. נעדכן כשזה יבוצע, כדי לקבל ספירת ימים נכונה.

ביקורות עלובות ל-2 החברות

אגב, היום עומדים בפני לקוחות חברות הביטוח 2 ברירות – שחר נזקי צנרת ופמי פרימיום. לצערנו, הביקורות כלפי 2 החברות אינו מזהירות בלשון המעטה. חיפוש פשוט בגוגל של שחר נזקי צנרת, יחשוף כי הדירוג שנתנו לחברה הגולשים בדפדפן הוא ניקוד עלוב של 1.2 כוכבים מתוך 5. גם דירוג דפי זהב רחוק מלהיות מזהיר – 2.5 כוכבים. הציונים של פמי פרימיום דומים.

לדעתנו, בחלק מהמקרים, עדיף פשוט להזמין אינסטלטור פרטי בעל המלצות. במקרים רבים, התיקון לא יעלה יותר ובכל מקרה, הוא יבוצע מהר הרבה יותר. לשיקולכם.

 

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *