חיוב גלישה סלולרית בסלקום

בתאריך 25/10/11 קיבלתי למייל את החשבונית החודשית שלי וחשכו עיניי אל מול הסכום.סה"כ לתשלום:715.41 ש"ח.

למען הסדר הטוב,אציין שהחשבוניות החודשיות שלי בסלקום לאורך השנה האחרונה לא עברו את ה-180 ש"ח.

אף מילה על גלישה סלולרית..

גולשת אתר עקשן ממשיכה לספר את קורותיה מול חברת סלקום:

פניתי(רגלית ופיזית הגעתי) למרכז לקוחות בדיזינגוף סנטר, וישבתי עם נציג שירות אשר לו הסברתי כי לא ביצעתי כל פעילות חריגה בחודשים האחרונים ולא מובן לי בגין מה החיוב.

הנציג טען כי חרגתי ועל זה אני אמורה לשלם. האדון לא טרח לבדוק במרכז האינטרנט האם יש תקלה בגלישה, האם נמצאה גלישה לא סבירה..שום כלום.

מעבר לזה, המכשיר אשר ברשותי סובל מתקלות הולכות ונשנות וכמעט כל חודשיים מוצא את עצמו בתיקון. כשהתרעמתי גם בעניין התקלות ושהצעתי שיחליפו לי לדגם אחר, מסר אחראי משמרת כי סלקום אחראית לתקן את המכשיר בכל פעם ושלא באחריות החברה לספק לי מכשיר מדגם אחר ושכל מכשיר אלקטרוני אמור לסבול תקלות כל כמה חודשים ושהעניין הזה ברור מאליו.כשהתעקשתי ואמרתי שבנוסף,הסוללה של המכשיר מוטענת כל הלילה ועדיין לא נמצאת מלאה בבוקר ושבשעות הצהריים המכשיר כבר "גוסס", הצהיר אחראי המשמרת כי זהו שוב, מכשיר אלקטרוני ושיש להטעינו גם באמצע היום.

מה שיוצא,שאני משרתת את המכשיר במקום ההיפך.סוף הויכוח היה שיש לשלוח שוב,בפעם ה-5 את המכשיר אשר נקנה לפני פחות מ-10 חודשים וכבר הוחלף פעם אחת וכעת יש לי מכשיר מחודש, לתיקון.

לעניות דעתי,במרכז השירות מתייחסים ללקוחות לא כאל לקוחות אלא כאל יצורים אשר באים להטריד בכוונה תחילה את נציגי השירות אשר כל "כוונת הנציגים לעשות את עבודתם המסורה על הצד הטוב ביותר". הנציגים מתייחסים בזילזול, חוסר שירותיות ומיקצועיות כלפי הצרכנים/לקוחות ופשוט להגיע למרכז זוהי חוויה מאוד לא נעימה בעליל.

אני לא מוותרת וממתינה שמנהל יטפל בענין.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *