קשה ל- 012 להפרד מלקוחות

עקב מעבר לספק אינטרנט חלופי, פניתי בבקשה לבטל את שירות ספק האינטרנט שלי שהיה ב- 012. לאחר חודש, למרות שוידאתי כי הפניה התקבלה, היא לא בוצעה והמשיכו לחייב אותי. פניתי שוב ושוב, וטיפלו בביטול באופן חלקי, כשהשאירו לי חיוב עבור אנטי ספאם שלא ביקשתי…לאחר שדרשתי לשוחח עם מנהל, העבירו אותי למנהלת שהבינה את הטענות שלי, ביטלה את החיובים, זיכתה אותי על החיוב לאחר הודעת הביטול ואף אישרה לי להמשיך להחזיק את תיבת המייל שלהם ללא חיוב לזמן בלתי מוגבל.

חבל שצריך להזיע ולרדוף אחר שירות הלקוחות עד שבסוף מקבלים את מה שצריך.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *