שירות למוצרי עמינח – חייבים להתעקש

לפני פחות משנתיים רכשתי מיטה זוגית מתכווננת ויקרה של חברת עמינח. התקשרתי לשירות להודיע על תקלה במנגנון הרמת ארגז המצעים של המיטה, ונאמר לי כי הדבר אינו מכוסה באחריות מעבר לשנה וכי אאלץ לשלם כ- 500 ש"ח עבור בוכנות חדשות ועבור התקנתן. עיינתי בתעודת האחריות, וגיליתי כי דווקא אמורה להיות אחריות משך 5 שנים לחלקים אלה, וכשפניתי בכתב לחברה חזרה אלי אותה נציגה שדרשה תשלום, ואמרהנ כי אחרי קריאת הפניה שלי, החברה החליטה לחייב אותי רק בעלות של 250 ש"ח עבור "הובלה והתקנה". כשאמרתי שזה לא מקובל עלי ואני דורש לדבר עם מנהל, אמרה הנציגה שאין מנהל. כשהתעקשתי היא גילתה באופן מפתיע שאמנם יש מנהל, אך הוא כבר דן בבקשה שלי ואין טעם לדבר איתו. כאשר שוב התעקשתי, היא ביקשה שאמתין וחזרה אלי אחרי כמה דקות עם תשובה שהוחלט שלא לחייב אותי בכל תשלום…

מצער שהמסקנה היא שחייבים להתעקש ורק מי שמתעקש זוכה לשירות. מצער גם שחברות לא מבינות שהמוניטין שלהן ושל מוצריהן, מושפע גם מהאמון שהן עצמן נותנות למוצרים. אם החברה לא מאמינה שהמיטה תהיה תקינה אחרי פחות משנתיים, למה שאנשים יקנו אותה???

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *