קניות מאתר הסופרמרקט – טעויות וחוסרים

בשנים האחרונות התפתחו אתרי קניות של רשתות הסופרמרקט וגם אתר השוואת המחירים המוצלח בסך הכל – mysupermarket המאפשר לבצע השוואה בין 5 רשתות מזון מובילות וגם לצפות במחירים באיזור המגורים שלכם.

לקניות הביתה דרך האינטרנט, יתרונות גדולים ובעיקר הם חוסכים לנו את הצורך לעמוד בקופות, לארוו ולסחוב בעצמנו את המוצרים הכבדים. אבל, מניסיון שלנו – בשנים האחרונות בצענו רכישות למעשה מכל הרשתות המופיעות באתר, יש גם לא מעט מלכודות ונקודות שחשוב לשים לב אליהן.

הנה הכללים שיש לשים לב אליהם בקניה ברשתות המזון:

  1. נטיה של המוצרים המוזלים להיות במחסור. הרשתות, בעיקר באתר מייסופרמקט – ומנסיונינו – בעיקר רמי לוי, ויקטורי וגם יינות ביתן – מעניקות הנחות גדולות על חלק מהמוצרים, מתוך מטרה למשוך לקוחות ולהציג את הסל הזול ביותר, זה שנבחר בו בסופו של דבר. אבל, ביום האספקה, מגיעה השיחה הקבועה בנוגע לחוסרים ובחלק גדול מהמקרים – המוצרים המוזלים, אלו שבזכותם בחרתם באותה הרשת, נוטים להיות חסרים. אם הגזימו, אתם בהחלט יכולים להודיע שוויתרתם על כל הקניה, כבר קרה לנו שבאורך פלא, לאחר איום כזה, הושלמו כל החוסרים.
  2. הבדל בין המחירים באתר לחיוב בפועל. זה נובע מסיבות שונות, לעתים באתר המחירים שונים מאשר בסניף שם מרכזים לכם את הקניה, לעתים חשוב לשים לב – שאם האיסוף מספר ימים לאחר ביצוע הקניה, ייתכן שרכשתם מוצר שהיה במבצע שהסתיים לפני הקבלה ואז, מצהירים ברשתות שהמחיר המוזל לא יכובד. לכן, חשוב לוודא שהמבצעים בתוקף ביום הקניה.
  3. מועדי המשלוח. במיוחד, אם בחרתם לקנות דרך אתר מייסופרמרקט, ניתן ללחוץ בעמוד הבית, עם התחלת הקניה, על מועדי המשלוח. חבל לבצע קניה ארוכה ולגלות רק בסוף שהמשלוח מאוחר מדי עבורכם.
  4. דמי משלוח. לרוב, עומדים על כ-30 שקלים, חשוב רק לקחת זאת בחשבון בקניה. כאשר עושים קניה גדולה, של 400 שקלים ומעלה, לרוב היא עדיין משתלמת גם לאחר דמי המשלוח, שלא לדבר על החסכון בזמן, בדלק ובכך שמביאים לנו את הדברים הכבדים עד לפתח הבית.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *