שירות לא סביר מהרץ באנגליה

בחודש אפריל 2010 טסנו ללונדון ושכרנו רכב שהזמנו מראש מחברת הרץ. כשהגענו לנקודת ההשכרה של הרץ בשדה התעופה בלוטון, הממוקמת מחוץ לטרמינל מרחק נסיעה של כעשר דקות באוטובוס, נאמר לי כי הרכב המתין לנו כשעה ונמסר ללקוח אחר ויש להמתין 15 דקות עד שיהיה מוכן רכב אחר. משם הסיפור הלך והתפתח..

המתנו בסבלנות וכשניגשנו אחרי 15 דקות, נאמר לנו שוב כי אין רכב מוכן ויש להמתין עוד כעשרים דקות…בשלב זה הבנו כי סתם מורחים אותנו ודרשתי לקבל רכב מידית, כי זה רכב שהוזמן ושולם מראש ולא ברור לי כיצד לא שומרים לי אותו.

רכב שכור קטן

אחרי מעט אסרטיביות, פתאום מצאו לנו רכב.הרכב שקיבלנו היה קטן מזה שהזמנו, ללא חלונות חשמל, ללא נעילה מרכזית וללא מזגן !מאחר והיינו חייבים להגיע לליברפול עוד באותו היום, נאלצנו לקחת את הרכב.כששבנו ארצה כתבתנו להרץ בארץ והבענו את אי שביעות רצוננו מהשירות והרכב שקיבלנו.

מיד לאחר קבלת המכתב חזרה אלינו נציגה מהרץ בארץ, הבטיחה כי המכתב הועבר (לאחר תירגומו) להרץ אנגליה, וכשתתקבל תשובת החברה בחו"ל, יעבירו אותה לידינו.לאחר כשבועיים קיבלנו טלפון והודעה כי מכתב התנצלות בדרך אלינו וכן פיצוי של 40$ (כשליש מעלות ההשכרה). היה שווה להתעקש.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *