אפליקציה צרכנית מענינת של שטראוס-עלית

אנו כצרכנים חשופים לכל מני קידומי מכירות ומבצעים, שרבים מהם מיותרים, גורמים לנו לרכוש מוצרים שאנו לא צריכים ולפעמים אפילו מעיקים. על רקע זה, אני רוצה לציין לטובה אפליקציה שיווקית של שטראוס-עלית. אחרי כל קניה ברשתות השיווק, מצלמים באמצעות האפליקציה את החשבונית, האפליקציה מעבדת את המידע ותוך יום מקבלים דיווח על מספר המוצרים של שטראוס-עלית שרכשתם, וכל מוצר מזכה ב- 100 נקודות. צברתם 5,000 נקודות ומעלה, תוכלו לבחור חבילת שיש עם מוצרי החברה וככל שיש יותר ניקוד, אפשר לבחור חבילות גדולות יותר.

אצלי בבית הילדים מתיחסים לזה כאל משחק משעשע, ודי קל להגיע לצבירת נקודות שמזכה בחבילת שי.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *