הוט מציגה: שירות לקוחות ותמיכה מביכים

הסיפור הבא מלמד על פשיטת רגל בשירת לקוחות ובתמיכה של חברת הוט ומובא כאן בגוף ראשון כפי שסופר לעקשן. העובדות נבדקו על ידינו ונמצאו נכונות: לקוח חבילת טריפל הוט, חזרתי מחופשה בחו"ל וגילה שבבית אין קו טלפון ואינטרנט, עליהם הוא כמובן משלם.

רשות הדיבור ללקוח: למחרת – פניתי לשירות לקוחות ונציג תמיכה טכני אדיב, ניסה לפתור את התקלה וכשנכשל, אמר שיתאם טכנאי. הבהרתי לו שהמקרה דחוף והוא השיב כי יש לו איש תמיכה רק בעוד שבוע! (כנראה שהדיווחים על קיצוצים בטכנאי הוט בתקשורת, אינם מופרכים).

הבהרתי לו שאני אעזוב מיד, שכן אני עובד מהבית וזקוק לקו ולאינטרנט כדי לעבוד, מה גם שבכל מקרה, אני משלם סכום מלא, ולא מקבל את המוצר..איש התמיכה אמר שבמקרה כזה, של חשבון עסקי, הוא ידאג לתאם לי מישהו לאותו היום, או למחרת – יום ו'. במקביל, ביקש שאפנה לשירות לקוחות ואשנה את הסטטוס לחשבון עסקי.

הטור הזה נכתב ביום ו' בשעות הצהריים. לא נוצר קשר עם טכנאי ומן הסתם לא יבוא היום, וכנראה שגם לא ביום א' – אם לא נוצר הקשר.. במקביל כל הניסיונות לפנות לשירות לקוחות הוט בטלפון, הסתיימו ללא תוצאות. חיכיתי וחיכיתי ולאחר יותר מ-10 דקות סגרתי את הטלפון, 3 פעמים.

פניה לעמוד הפייסבוק של הוט גילתה בעיקר לקוחות מתוסכלים נוספים על הקיר. השארתי הודעה בכל מקרה..

כרגע – אני יושב מול האינטרנט (תודה לחבילת הגלישה של אורנג'..) ומחפש מחירי חבילות קו וספק של בזק או אחרים, לצד בדיקת מבצעי יס (או אלי לוויין – במקרה היום במוסף הארץ, יש מאמר משעשע מאוד של סייד קשוע, שעבר לצלחת לויין, שנראית חלופה סבירה..).

אמשיך לעדכן כאן בימים הקרובים, כשיהיה מה לספר..

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *