שירות רע באתר 1 פלוס 1

כמי שעורך לא מעט קניות דרך האינטרנט, מדי פעם נתקלים באתרים שמעניקים שירות רע ושכדאי להתרחק מהם.

הזמנתי מאתר 1 פלוס 1 מוצר, כאשר הובטחה אספקה תוך 21 ימי עבודה והמחיר שנגבה כלל משלוח בדואר רשום.

חיכיתי ולאחר שחלף הזמן, החלטתי לפנות לביטול העסקה. באתר עצמו לא מופיע כל מספר טלפון לפניות וגם פניה לחברת האשראי, העלתה כי רשום אצלה מספר טלפון של האתר, שהינו בלתי תקין. פניתי דרך טופס צור קשר לפניה מקוונת, אך גם פניה זו נותרה ללא מענה.

שלחתי מייל לאתר ורק אז חזרו אלי, וניסו לשכנע אותי שכדאי לי להמשיך ולחכות וכי המוצר כבר נשלח אלי. אפילו נתנו לי טלפון אישי של מנהלת האתר. למעלה מעשרה נסיונות להתקשר לטלפון זה הגיעו לתא קולי תמיד. גם אחרי שהסכמתי לחכות המוצא לא הגיע וכשביקשתי אסמכתא לכך שהמוצר נשלח כדבריה, קיבלתי תשובה כי המוצר נשלח בדואר…ולכן אין אסמכתא למשלוח.

אחרי עוד שני מיילים ואיום כי אפעל כנגד האתר, הואילו לחזור אלי, להתנצל ולבטל את העסקה.

המסקנה שלי: הזהרו מאתרים שזמן אספרת המוצא שלהם גדול באופן שמבטיח להם כי כבר לא ניתן יהיה לבטל את העסקה דרך חברת האשראי (עסקה שכבר חוייבה לא ניתן לבטל) ושאין בהם טלפונים וכתובת איתה ניתן לתקשר בקלות.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *