טיפול בפניה ע"י המפקח על הבנקים בבנק ישראל

בסוף שנת 2011 חברת ישראכרט ביטלה לי כרטיס אשראי, באופן לא מתואם, וגרמה לי לסרוב של עסקאות בכרטיס ולבלאגן שלם עם הוראות קבע שהיו באותו כרטיס.

כעסתי ופניותיי לחברת ישראכרט, אחרי שביטלתי גם את אותו כרטיס וגם כרטיסים נוספים שלי ושל העסק שלי, לא טופלו בצורה שהיתה משביעת רצון מבחינתי, אלא מתחמקת.

פניתי למפקח על הבנקים בבנק ישראל, ולאחר זמן מה התחלתי לקבל מכתבים כי הנושא בבדיקה. אחרי כעשרה חודשים כבר שכחתי והתייאשתי מהתיחסות ענינית של המפקח על הבנקים, אך אז יצר איתי קשר עמית ממשרד פניות הציבור של המפקח על הבנקים, התנצל מאוד על העיכוב בתשובה שנובע ממחסור בכח אדם, ואמר כי בדק את תלונתי, מצא אותה מוצדקת ולמעשה, גם ישראכרט הודתה בפניו כי כנראה שטעתה באופן הטיפול בי.

אמנם הנציג אמר כי אין לו שיניים לכפות על ישראכרט לפצות לקוחות, אך בעקבות פנייתו, חברת ישראכרט היתה מוכנה להעניק לי פיצוי מסויים. שמחתי על ההתערבות, ועדיף מאוחר מאשר אף פעם לא…ובכך סיימתי את הפרשה.

לפעמים צריך סבלנות, וטוב לדעת שלפחות חלק מהגופים המפקחים עושים את עבודתם.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *