בבזק לא יודעים לתת שירות ראוי

אני מנוי ותיק של חברת בזק, גם בשירותי הטלפון וגם בתשתית האינטרנט.

מזה תקופה ארוכה של כשנה, האינטרנט אינו עובד בצורה תקינה, יש ניתוקים רבים קצב הגלישה אינו תואם את המהירות עליה אני משלם (הוא כחצי מהמהירות הרצויה) וכיוצא באלה תקלות.

ביקרו בביתי ארבעה או חמישה טכנאים של בזק, שהחליפו את הראוטר, את השקעים, את הפילטרים ושום דבר לא עזר. לטענת בזק, החליפו גם במרכזת שמחוץ לבית רכיבים מסויימים, אך גם זה לא עזר.

לבסוף נואשתי מהיכולת של החברה לתקן את התקלות, ובזק גם לא היתה מוכנה לזכות אותי ולהפסיק את החיוב עד אשר יפתרו את הבעיה, לאור הכשלונות, שכל אחד מהם מצריך פניה שלי למוקד, תיאום עם טכנאי ובזבוז שעות עבודה על המתנה לטכנאי ולזמן שהוא מנסה לפתור את הבעיה בבית.

עברתי להוט, ואני משלם כ- 30% פחות מלבזק עבור מהירות גבוהה פי שלושה של גלישה וחבילת דקות שיחה נמוכה רק מעט מזו שבזק הציעה בחבילה בה הייתי.

כמובן שכשהודעתי על הניתוק, אז ניסו בכל דרך לשכנע אותי להשאר בבזק, אך זה כבר מאוחר מדי לעת עתה…

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *