הזמנת מוצר מחברת אמפרל

הזמנתי דרך אתר האינטרנט של חברת אמפרל שעון מעורר שמצא חן בעיני. התחייבות החברה היתה לאספקה במועד מסויים. לאחר שחלף המועד, יצרתי קשר לשירות הלקוחות, ולאחר בדיקה מסרו לי כי המוצר עדיין לא הגיע מהיבואן, ומבטיחים לספקו "בימים הקרובים". כשרק רמזתי שזה הרבה מעבר למועד בו התחייבו לספק, מסרו לי שכפיצוי אקבל 2 חבילות של שמונה סוללות כל אחת. לאחר מספר ימים, יצרו איתי קשר מחברת אמפרל ואמרו כי לצערם המוצר כבר לא יגיע ומוכנים לשדרג לי ללא תשלום לשעון אחר בעלות גבוהה הרבה יותר. מאחר וסוג השעון לא התאים לי, העסקה בוטלה.

מצד אחד, חבל שאתרי מכירות לא מעדכנים את רשימות המצורים לפי מלאים קיימים או אפשריים. מצד אחר, לפחות השירות שקיבלתי היה טוב.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *