שיטת "מצליח" בויזה כאל?

לפני מספר חודשים הזמנתי כרטיס דיינרס – YOU של קבוצת ויזה כאל. בטעות, הונפק לי כרטיס שגוי, ולאחר שפניתי למוקד השירות, הוחלף הכרטיס לכרטיס תקין. לפני כחודש, גיליתי כי מחייבים אותי בדמי כרטיס, אף שהכרטיס אמור להיות ללא חיוב. כשפניתי שוב למוקד, נאמר לי כי בטעות לא סוטל הכרטיס השגוי, וכי אני נדרש לשלוח מכתב ואז יבוטלו החיובים ואזוכה בדמי הכרטיס רטרואקטיבית. שלחתי מכתב וקיבלתי תשובה כתובה כי הכרטיס בוטל.

והנה, גם החודש חוייבתי בדמי כרטיס ולא זוכתי בגין חיובים קודמים. כשפניתי למוקד השירות, הנציגה אישרה כי אכן היא רואה תיעוד לכל מה שסיפרתי, והפעם היא תדאג שהחיוב יבוטל ואזוכה רטרואקטיבית. עמדתי על קבלת פיצוי סימלי, על בזבוז הזמן ועל כך שנראה כאילו החברה נוקטת בשיטת "מצליח" וברור כי אם לא הייתי בודק שוב ומתקשר, היו ממשיכים לחייב אותי. הנציגה מסרה כי היא לא רואה שום שיבה לפיצוי…

פניתי בכתב לחברה, ואני ממתין להתיחסותה.

 

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *