אופיס 2010 בזול אבל שירות לקוחות בעייתי

ביקשתי לרכוש עבור בתי תוכנת אופיס 2010 למחשב חדש שרכשנו עבורה. חיפוש ברשת העלה כי חברת לתלמיד.נט מוכרת מוצרי מיקרוסופט, ובכלל זה גם אופיס 2010, במחירים זולים, אם הם לשימוש תלמידים וסטודנטים.

ההזמנה דרך האתר נראתה לי מסורבלת והתקשרתי לשירות הלקוחות לצורך ביצוע הזמנה טלפונית. ענתה לי מוקדנית בשם חמדה, אשה מבוגרת, והסברתי לה שאני מעונין להזמין תוכנת אופיס 2010. היא ביקשה ממני את כל הפרטים שלי, כולל כתובת מייל, מספר זהות, פרטי כרטיס אשראי, ולאחר שמסרתי את כל אלה, אמרה לי כי יחזרו אלי….

לוקחים פרטי אשראי ולא סוגרים מכירה

כאשר אמרתי לה שאני מעונין לבצע הזמנה כפי שאמרתי בתחילת השיחה, היא אמרה שמה שרשום לה זה לקחת את כל הפרטים, ואז להגיד ללקוח שיחזרו אליו.

האם זה נשמע למישהו הגיוני שיקחו מלקוח את כל הפרטים, כולל כל פרטי כרטיס האשראי, וכל זאת רק לצורך קבלת הודעה במין שירות שהוא כנראה שירות קבלת הודעות ולא ממש שירות לקוחות…?

ביקשתי מחמדה היקרה למחוק את כל הפרטים שרשמה, ולבקש ממנה לדאוג שיחזור אלי טלפונית.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *