התנתקות ממי עדן

אחרי מספר שנים שהייתי לקוח של מי עדן עם בר מים בבית, החלטתי לסיים את השירות. כשהודעתי טלפונית על סיום ההתקשרות, מסרו לי כי לאחר שיאספו את מתקן הכדים ואת הכדים שברשותי, אזוכה בפיקדון שגבו ממני בתחילת התקופה.

בדף החשבון האחרון שקיבלתי, לא הופיע זיכוי כמובטח.

לאחר מספר נסיונות מפרכים להשיג את שירות הלקוחות בטלפון, כשבחלקם הגעתי לשירות הודעות שאמר כי אינו יכול לקחת הודעה….בסוף ענתה לי נציגה בשם לוריין. תחילה היא אמרה לי שהיא לא מבינה למה אני צריך לקבל זיכוי על הפיקדון. לאחר מכן היא אמרה כי רשום אצלהם שהשארתי אצלי 3 כדים, כשדרשתי לדבר עם מנהל, התשובה היתה כמובן שאי אפשר, ושוב היא החזיקה אותי בהמתנה.

בסוף היא מסרה כי מנהל יחזור אלי.

בלי קשר לפיקדון, השירות ממש לא גורם לי להתגעגע למי עדן.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *