דואר רשום לחו"ל באמצעות דואר ישראל – זהירות

במסגרת עבודתי, שלחתי מכתב בדואר רשום לכתובת מסודרת בפריז, צרפת. חלפו כמעט שלושה שבועות מיום שהדואר נמסר למשלוח בסניף מרכזי בתל-אביב, והמכתב עדיין לא הגיע. כדי להוסיף על השירות הגרוע, נסיון לעקוב אחר דבר הדואר באמצעות אתר האינטרנט של דואר ישראל, אינו מוביל לתוצאות עדכניות, וכל מה שמצויין באתר, הוא שהמכתב יצא ליעדו…

מאז פניתי מספר פעמים למוקד השירות, תחילה אמרו לי שזה יכול לקחת עד שבועיים, לאחר מכן אמרו לי שאני צריך לפתוח פניה לפניות הציבור דרך אתר האינטרנט, ואז יבדקו ויחזרו אלי. פתחתי פניה, חלפו מספר ימים, ומובן שאיש לא בדק ולא חזר אלי. נציגה אחרת צעקה עלי, שהמשלוח יכול לקחת חודש, ולפני שעובר חודש, אני לא יכול בכלל לפתוח פניה לפניות הציבור.

דואר ישראל – שירות לקוחות עוין

כאשר עברו שבועיים וחצי, דרשתי לדבר עם לשכת מנכ"ל הדואר, שם אמרו שמעבירים אותי לאחראי על הדואר הבינלאומי, אך במקום זאת, העבירו אותי לפקידה בפניות הציבור. הפניה שלי לא נמצאה, למרות שהדפסתי את האישור עם מספר הפניה, והמשיכו להעביר אותי עד שדיברתי עם מנהלת מחלקת פניות הציבור, שגם השיחה איתה היתה הזויה, והרגשתי כאילו אני מטרד עבורה.
לאחר מספר שעות חזרו אלי, ואמרו לי שאני צריך למלא טופס, לציין את כל פרטי המשלוח כולל כתובת, ורק אז יוכלו לשלוח בירור לצרפת…מתי תהיה תשובה? מובן שלא ידוע….
שירות רע, לא אמין ובושה שכך מתנהל שירות דואר בינלאומי, קל וחומר שהמכתב מוען לכתובת בפריז ולא לאיזה יעד עלום באפריקה.
אולי בפעם הבאה כדאי לנסות לשלוח את המכתב בבקבוק מחוף הים..

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *