התנתקות ממי עדן

התנתקות מהוראות קבע, מגופים וחברות, יכול להיות תהליך מעייף. בימים אלו אני לומד את זה על בשרי מחברת מי עדן.

בשבוע שעבר נעשתה פניה למי עדן, ולאחר שגיליתי בין היתר שאני משלם דמי מנוי של 33 שקלים גם כאשר אני לא מזמין מים באותו החודש, החלטתי להתנתק, שכן בכמויות המים שאנחנו צורכים, זול יותר משמעותית לרכוש שישית מים אחת בחודש..

המתנה של 6 ימים לנציג מי עדן

נציגת השירות במי עדן שכמובן לא התלהבה, הבטיחה עם זאת שבקשתי הועברה ויחזרו אלי בתוך 3 ימים.
כעבור 6 ימים – היום, ולאחר שאף נציג של חברת מי עדן לא חזר אלי, יצרתי קשר שוב לחברה.
כמובן שהמענה הטלפוני הוא כזה שצריך לעבוד קשה כדי להגיע לשיחה עם נציג שירות אמיתי וגם כאשר הגעתי למקום הנכון, היה צורך להמתין זמן לא קצר למענה אנושי – סך הכל כ-4 וחצי דקות.
נציגת מי עדן שדיברה איתי, ביקשה שוב את פרטי ואת הטלפון (שאותו מבקשים שנקליד בתחילת השיחה, אף פעם לא הבנתי – מדוע לכל הרוחות מבקשים שנקליד את המספר, אם מבקשים שנחזור עליו בעל פה מול הנציג).
לאחר ששטחתי את תלונתי על כך שלא חזרו אלי, מסרה לי הנציגה, ואני מצטט: "נציג של החברה יחזור אליך בהקדם".
הנטיה שלא לתת זמן ספציפי כמובן מקוממת וביקשתי לקבל מידע נקודתי יותר. הגברת הבטיחה שיחזרו אלי מחר עד שעה 11 בבוקר.
כמובן שאעדכן כיצד הסתיים המקרה

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *