גיבוי אינפורמציה מטלפון באורנג'

אחד הדברים המעצבנים כאשר מוסרים מכשיר טלפון סלולרי לתיקון, והתיקון דורש התקנה מחדש של מערכת ההפעלה או תוכנת ההפעלה, הוא הצורך להוריד מחדש את כל האפליקציות, לתכנת מחדש הגדרות כמו חיוג מקוצר, תמונת רקע וכו'. בנוסף, אם אין גיבוי של תכנים כמו אנשי קשר, תמונות, מוסיקה, וידאו וכו', כל האינפורמציה הולכת לאיבוד בשלב ההתקנה מחדש.

לאחרונה הגעתי עם מכשיר גלקסי 2 בן 3 חודשים, עם תקלה חמורה של התחממות המכשיר ופריקה במקום טעינה. נאמר לי כי חייבים להפקיד את המכשיר ובמהלך התיקון כל האינפורמציה תאבד.

אורנג' – נציגת שירות זוטרה אומרת לא, הבכיר אומר כן

כאשר שאלתי אם אין דרך לגבות את האינפורמציה לפני, אמרה לי נציגת השירות כי אין דרך ו"לא אורנג' גרמה לתקלה במכשיר" וכי היא לא יודעת "אילו שימושים אני עושה במכשיר". תשובתה המקוממת הרגיזה אותי וכאשר הגיע לדרישתי נציג בכיר יותר, פתאום התגלה כי יש דרך לגבות את האינפורמציה, וגיבו לי אותה על גבי דיסק און קי שמסרתי.
שוב גיליתי, כי התשובה האוטומטית של "אי אפשר" בדרך כלל משמעותה היא "לא בא לי"…

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *