ביטול וזיכוי חיוב VOD ב- יס (YES)

בחודש יוני הותקן אצלנו בדירה ממיר HD של יס, במסגרת חבילת שירותים שסוכמה עם שירות הלקוחות.

עיון בחשבונית חודש פברואר העלה כי חוייבנו גם עבור שירות VOD, בסך של 10 ש"ח, לחודש, החל מחודש ספטמבר ואילך. זאת אף שלא הזמנו שירות VOD ואנחנו לא עושים שימוש בשירות זה.

התקשרתי לשירות הלקוחות, ונאמר לי כי בזמנו הותקן אצלי ציוד שמאפשר גם שימוש ב- VOD, אך אני יכול לבטל את החיוב מכאן ואילך. כאשר אמרתי כי לא הזמנתי מעולם שירות זה, ועובדה כי 3 חודשים לא חייבו אותי בגינו, בדקה נציגת השירות וחזרה אלי עם תשובה שאזוכה רטרואקטיבית על כל חיובי שירות ה- VOD. זאת בלי איומים, בלי צעקות, בלי שימור לקוחות….כל הכבוד.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *