נענע שופס – פיצוי על איחור באספקה

הזמנתי מוצר מנענע שופס – שעון מעורר חשמלי. זמן האספקה שצויין באתר היה 14 ימי עסקים, זמן שמלכתחילה נראה לי מאוד ארוך לעומת אתרים אחרים בהם אני נוהג להזמין מוצרים.

לאחר כעשרה ימים, ניסיתי לעקוב אחר קבלת המוצר, אך באתר של נענע שופס, אין מערכת שמאפשרת לדעת מה סטאטוס הטיפול המדוייק, כולל מעקב משלוחים. התקשרתי לנציגת שירות, שאמרה כי תבדוק ותעדכן אותי, אבל יש עדיין זמן עד למועד האחרון.

מספר ימים לאחר שחלפו 14 ימי העסקים, התקשרתי שוב למוקד, ולאחר בירורים טענו כי המשלוח יצא, אך הלך לאיבוד…כאשר ביקשתי לקבל את מספר הדואר הרשום, כדי לבדוק שלא מדובר בסתם תירוץ כפי שהנחתי, בדקו ואמרו לי כי גם מספר הדואר הרשום הלך לאיבוד…

דרשתי לבטל את ההזמנה או לקבל פיצוי. לאחר מו"מ מיגע, שתכליתו לגרום לנענע שופס לקחת אחריות על הטעות שלהם, הסכימו לפצות אותי בשווי כ- 20% מערך המוצר.

 

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *