שירות לקוחות מצויין בחברת סניטק

לפני מספר שנים הזמנתי מקלחון מחברת סניטק, אשר הותקן בדירתי. אחת הידיות של המקלחון נשברה וביקשתי להזמין ידיות חדשות. איתרתי את שירות הלקוחות של החברה ודיברתי עם רויטל, שניסתה לאתר את ההזמנה וכשזו לא נמצאה, ביקשה שאשלח צילום של המקלחון, כדי לוודא שסוג הידיות יהיה מתאים.

לאחר ששלחתי צילום במייל, חזרה אלי רויטל, ביקשה כתובת למשלוח הידיות, ומאחר והייתי עסוק באמצע שיחה אחרת, ביקשתי שתחזור אלי מאוחר יותר כדי שאוכל לתת לה פרטי אשראי לחיוב. רויטל התעקשה לקחת כתובת בשלב ראשון, כי היא תכף מוציאה דואר והיא רוצה שכבר היום יצא אלי הדואר, ולגבי חיוב האשראי, היא תחזור אלי כשיהיה לי נח.

שירות מצויין וחריג בנוף המוכר לנו. כל הכבוד!

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *