מענה מחברת אורנג'

לאחר שסיפרתי על הטיפול הבלתי סביר מצג אורנג' בתקלות במכשיר שלי ובתיאום תיקון התקלות, ולאחר שהתעקשתי ושלחתי מכתבים גם ללשכת מנכ"ל אורנג', חזר אלי נציג בשם עימד, שמונה מטעם לשכת המנכ"ל לטפל בפניה שלי. הוא הראשון שהקשיב והזדעזע מאופן הטיפול בי כלקוח, ולקח על עצמו לפתור את כל הבעיות כולל פיצוי הולם.

הטיפול שלו היה מאוד מקצועי והפתרונות שהוא הציע לי היו בהחלט לשביעות רצוני, בעיקר כי הרגשתי שהוא לוקח אחריות על הטיפול הקלוקל עד לאותה נקודה ומעונין שאצא מרוצה מהסיפור.

מבחינתי, סוף טוב לפרשה, בינתיים…

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *