תקלות ושירות בלתי נסבל של אורנג'

לפני מספר שבועות הפקדתי את מכשיר הגלאקסי שלי בתחנת שירות של אורנג' לצורך שדרוג גירסה. לאחר יומיים, עמדתי שוב בתור הארוך כדי לקבל חזרה את המכשיר.

מיד בסמוך לכך, החלו להופיע תקלות שחזרו על עצמן כל יום: המכשיר פתאום לא זיהה את כרטיס הזיכרון, את החיבור לחשבון האירגוני (הסינכרון לאאוטלוק שלי במשרד ובו היומן, כל אנשי הקשר והמיילים), הגדרות כמו חיגו מקוצר נעלמו ואפליקציות לא הצליחו. לאחר מכן הבחנתי כי גם כשאני מחבר את המכשיר בUSB למחשב, כדי להוריד תמונות, המכשיר לא מזוהה על ידי המחשב.

כל פעם שהתופעות חזרו, כיבוי של המכשיר ולפעמים כיבוי והוצאת הסוללה, פתרו את הענין למשך מספר שעות. קיוויתי שהתופעות יחלפו, אך כשזה נמשך, התקשרתי למוקד אורנג' וביקשתי שיתאמו לי פגישה עם טכנאי, כדי שלא אמתין שוב בתור לתיקון תקלות שהם יצרו. מובן ששני נציגים אמרו לי שאי אפשר, וכשהתעקשתי, בסוף קבעו לי פגישה במרכז שירות דן, שם נאמר לי שיש טכנאי שיכול לפתור תקלות במקום. הגעתי כחצי שעה לפני הפגישה שתואמה, ואמרתי למתאמת שמחלקת מספרים שנקבעה לי פגישה עם טכנאי, אך הקדמתי ואולי כדאי שאקח מספר, כי אולי במקרה יגיע התור עוד לפני. היא נתנה לי מספר ואמרה לי ש"מיד יפנו אלי". חיכיתי עשרים דקות, וניגשתי שוב אל המתאמת, שאמרה לי שהתור בכלל הוא לעמדת שירות רגילה. בחור בשם רן שעמד בעמדת הכניסה, כעס על המתאמת, התנצל, ואמר שהוא ידאג כי יקבלו אותי. ואכן הוא הפנה אותי לטכנאי שמיד אמר כי אין כזה דבר פגישה מראש עם טכנאי והוא עושה לי טובה שהוא מטפל בי. לשמחתי, כחמש דקות קודם לכן, חזרו התקלות, כך שהטכנאי יכול היה לראות את התקלות ושהן חולפות עם כיבוי המכשיר. הוא אמר כי כנראה שצברו לא נכון את השדרוג ובכל מקרה יש שדרוג חדש יותר.

ואז, לתדהמתי, הוא אמר לי לקחת מספר, ולחכות בתור…ורק אז יוכל לקבל אותי. כשהזכרתי לו שקבעתי פגישה, הוא אמר שאין כזה דבר והוא לא יכול לקבל אותי. גם בחורה בשם אושרית, שעמדה לידו, חזרה על כך, ואמרה לי שאין קשר לכך שנקבעה לי פגישה, ועכשיו עלי לקחת מספר ולחכות. כעסתי, והלכתי שוב לרן שהפנה אותי לטכנאי, אך גם הוא אמר שאם זה מה שאמרו לי, אז אין מה לעשות.

יצאתי בזעם מהתחנה ולא הסכמתי להמשיך לבזבז זמן ולקבל זלזול כזה.

התקשרתי לשירות הלקוחות והנציגים כמובן ביקשו כל פעם לשמעו את כל הסיפור מהתחלה, והיו מלאי התנצלות, וכשעמדתי קודם כל על קבלת פיצוי על כך שבזבזו את זמני וזלזלו בי, הציעו לי "הטבה" בדמות מצלמת אבטחה, שעימה מגיע חיוב חודשי של 13 ש"ח…לא ויתרתי וכתבתי מכתב זועם לאורנג'. כרגע אני עם מכשיר לא תקין עליו שילמתי הרבה מאוד כסף, ובזבזתי פעמיים זמן בנקודות שירות, ואני לא מתכוון לוותר על פיצוי ועל תיקון המכשיר בדרך שתתאים לי.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *