כמה פעמים הרגשתם מרומים או מושפלים לאחר מפגש לא נעים עם חברה סלולרית, בנק, חברת תעופה או כל גוף אחר שמחזיק אתכם בחוזה עם אותיות קטנות, אבל מתעלם בבוטות או "בטעות" מזכויותיכם?
גם אנחנו, עורכי העקשן, מצאנו את עצמינו פעמים רבות מול אותם גופים, אבל למדנו שאם מחזירים מלחמה, יש הרבה מה לעשות – לקבל את מלוא זכויותינו וגם לא לוותר על פיצויים במקרה של עוול.

[catlist id=20 catlink=yes] [catlist id=21 catlink=yes]
[catlist id=10 catlink=yes] [catlist id=15 catlink=yes]
[catlist id=16 catlink=yes] [catlist id=31 catlink=yes]

אתר עקשן הוקם למענכם – הצרכנים. תוכלו למצוא כאן דוגמאות וסיפורים צרכניים ויותר כך – דרכים והצעות לפתרון.
אתם מוזמנים גם להשאיר לנו שאלות בתחום ואנו מתחייבים לנסות ולהשיב כמיטב יכולתינו – ואם אפשר לפנות למומחים.
אתם גם מוזמנים לספר לנו סיפורים משלכם כדי להפוך את עקשן לכלי אמיתי לשמירה על זכויות הצרכן של כל אחד מאיתנו
שלכם
צוות העקשן

[catlist id=6 catlink=yes]